Перелік освітніх компонентів, визначених освітніми програмами

Базовий компонент дошкільної освіти(нова редакція)

 

             Затверджений наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. № 33 від 12.01.2021р .

Під науковим керівництвом Піроженко Т.О., члена-кореспондента НАПН України професора, доктора психологічних наук.

    Авторська група: Байєр О.М., Безсонова О.К., Брежнєва О.Г., Гавриш Н.В., Загородня Л.П., Косенчук О.Г., Корнєєва О.Л., Лисенко Г.М., Левінець Н.В., Машовець М.А., Мордоус І.О., Нерянова О.Л., Піроженко Т.О., Половіна О.А., Рейпольська О.Д., Шевчук А.С.

      Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджується Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. У ньому зведено норми і положення, що визначають державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років; подано сумарний кінцевий показник набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи.

 

     Зміст і структура Базового компоненту дошкільної освіти.

Інваріантна складова змісту дошкільної освіти містить такі основні напрями:

«Особистість дитини»,

«Дитина в соціумі»,

«Дитина у природному довкіллі»,

«Дитина у світі мистецтва»,

«Гра дитини»

«Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі»,

«Мовлення дитини».

Варіативна складова змісту дошкільної освіти презентує основні напрями:

«Особистість дитини. Спортивні ігри»,

«Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі. Комп'ютерна грамота»,

«Мовлення дитини. Основи грамоти»,

«Мовлення дитини.Іноземна мова»,

«Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність»,

«Дитина у світі мистецтва.Хореографія».